بیت کوین و ارزهای دیجیتال بر روی پلتفرم بلاک چین

photo_2018-07-15_12-36-32

در ۱۸ ماه گذشته، بلاک چین به مرحله ی جهانی رفته و خود را به عنوان راه حل نسل بعدی بسیاری از مشکلات مهم ترین بخش فناوری معرفی کرده است. این اعتبارات تأثیرگذار از سوی رهبران دولت، اتحادیه های صنعت و کارآفرینان بلندپایه در پذیرش بی نظیری از توانایی های تکنولوژی دریافت شده است ..

 

مرتبط : ارزهای دیجیتال  انفجار اینفوگرافیک

 

برای اطمینان، آنها اشتباه نیستند. بیت کوین در بلاک چین ، که برای اولین بار برای حساب کاربری ارز دیجیتال هنگامی که بیت کوین شناخته شد شد، بیت کوین ، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین تکنولوژی های امروز است. همانطور که نیویورک تایمز در ژانویه نوشت، “حباب بیت کوین ممکن است نهایتا منحرف شود از اهمیت واقعی بلاک چین در ارزهای دیجیتال گفته شد .”.

تمام این اشتیاق موجب تقاضای فراوانی برای مشاغل مرتبط با بلاک چین شده است. طبق گفته ی آپورک ، مبادله ی آزاد ی جهانی، مهارت های مرتبط با بلاک چین بیشترین تقاضا را در پلت فرم خود در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۸ داشتند. علاوه بر این تک کرانچ گزارش می دهد که “مشاغل مرتبط با بلاک چین سریعترین رشد در بازار کار امروز است؛ در حال حاضر ۱۴ فرصت شغلی برای هر یک از توسعه دهندگان بلاک چین وجود دارد  البته، فناوری بلاک چین  یک بخش شغلی جدید است که مسیر موفقیت و محکمی برای آن وجود ندارد. بچه ها در مورد تکنولوژی در حال شنیدن نیستند، درحالیکه از جاه طلبی برای کار بر روی این تکنولوژی جدید حمایت می کنند. بنابراین، راه به حرفه ای در  بلاک چین، جدید و نوآورانه به عنوان تکنولوژی است و در اقتصاد سنتی سلطه فیات مانی و پول های کاغذی رو به کاهش است و جای خود را ب ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده خواهند داد . برای چندین دهه، دانش آموزان دبیرستانی مسیر پیروزی داشتند و این فرمول نسبتا ساده بود: خرید تتر دلار در دبیرستان به خوبی در کالج تحصیل کنید، یک مدرک در زمینه مطلوب کسب کنید و یک شغل با درآمد بالا کسب کنید. یک مدرک دانشگاهی به عنوان یک وعده برای یک شغل خوب و پایدار خدمت کرده است .

به تازگی، این وعده به نظر می رسد بیشتر از یک فریب است. در سال ۲۰۱۳، واشنگتن پست آشکارا اعلام کرد: “تنها ۲۷ درصد از کالج ها دارای شغل مربوط به رشته های اصلی خود هستند.” در همین حال، فارغ التحصیلان کالج، مدرسه را با سطوح بی سابقه بدهی ترک می کنند. متوسط ​​دانش آموزان کالج را با بیش از ۳۷۰۰۰ دلار در بدهی های دانشجویان فارغ التحصیل می کنند. در مجموع، بدهی دانش آموزان ایالات متحده به ۱٫۵ تریلیون دلار می رسد. در یک مطالعه ی چرخشی، گروه مالی شهروندان دریافتند که کالج ها یک پنجم حقوق خود را به پرداخت بدهی دانش آموز اختصاص می دهند و این کار را برای تقریبا دو دهه پس از فارغ التحصیلی انجام می دهند جالب توجه است که با توجه به اینکه بازار کار سخت تر شده است و شرکت ها برای تعیین نامزدها با درجه کارشناسی تلاش می کنند، همگانی در حال افزایش است که مهارت های نامزدی مهم تر از آموزش رسمی آن است. دیلویت، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای با ارتباط قوی با صنعت بلاک چین ، از این ارزیابی پشتیبانی می کند. یک مطالعه ۲۰۱۷ دیلویت نشان داد که “کارکنان مشتاق باید متوجه باشند که درجه لیسانس همه چیزهایی که برای آینده آنها اهمیت دارد، نیست. مدرک لیسانس فقط یک تکه کاغذ است، مهارت ها و اشغال، مهم تر است هنگامی که به اشتغال می آید، این هدف واقعی آموزش است .در بسیاری از موارد، این یک نظارت دقیق نیست. بسیاری از افراد موفق با کارهای حیاتی و حتی فوق العاده ای بدون تحصیلات لیسانس هستند.

آموز بلاک چین و زیرساخت هایی که به ارزهای دیجیتال ارائه می دهد که نسل اول آن بیت کوین و نسل دوم آن اتریوم و قراردادهای هوشمند آن هست و نسل سوم که به آیوتا و کاردانو اختصاص میابد و هم اکنون توکن ها و سهام های دیجیتالی نظیر گرام می باشد .

واضح است که افرادی که به دنبال یک حرفه در تکنولوژی بلاک چین هستند، به دنبال یک اسکریپت متفاوت از کارآفرینانی که قبل از آنها کار می کنند، دنبال می کنند. با این در نظر، بهترین راه برای استراتژیک ایجاد حرفه ای در تکنولوژی بلوچین چیست؟

 

صنایع بلاک چین چه کسانی هستند که به طور مداوم مهارت های خود را توسعه می دهند و با پیشرفت صنعت همکاری می کنند. گام هایی وجود دارد که علاقه مندان به بلاک چین و ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده و پول های مجازی می توانند برای شروع کار خود بدون نیاز به ثبت نام در یک برنامه دانشگاهی سنتی یا شرکت در یک سمینار گران قیمت اقدام کنند ..

بلاک چین بر خلاف هر تکنولوژی دیگر موجود است. گزاره ارزش منحصر به فرد آن، یک ساختار حیاتی ساختاری از یک آموزش بلاک چینی است. امکانات مانند تمرکززدایی، قراردادهای هوشمند و دپس بیش از صرفا کلمات کلیدی هستند. آنها جوهر هستند و هرکدام از حرفه ای ها موفق به درک آن خواهند شد .

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*