سوالات متداول مربوط به پنل ارسال پیام انبوه صد پیام

پنل پیام کوتاه چیست ؟

منظور از پنل های ارسال پیام انبوه صد پیام استفاده از سرویس ارسال تکی یا گروهی به صورت تحت وب برای ارسال پیام انبوه می باشد.در این روش نیازی به نصب نرم افزار روی گوشی یا کامپیوتر نمی باشد . در این روش فقط کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید و وارد سامانه (سایت ) ارسال پیام انبوه شده و با نام کاربری و رمز مخصوص خود لاگین ( وارد ) شوید و پیام های انبوه خود یا  تبلیغات خود را به صورت تکی یا گروهی و یا از طریق بانک شماره های کل ایران که در پنل موجود است انجام دهید

تفاوت پنل ها در چیست ؟

تفاوت پنل های ارسال پیام انبوه در قیمت اولیه و هزینه ارسال هر پیام می باشد . به عنوان مثال اگر شما ارسال ها و تبلیغات سبک و کم حجمی دارید می توانید از پنل های پیام انبوه ارزان تر و با نرخ ارسال بالا تر استفاده نمایید ( پنل رایگان یا حرفه ای ) ولی اگر ارسال های زیادی دارید پیشنهاد می شود از پنل نمایندگی یا نمایندگی کامل استفاده نمایید. همچنین در پنل نمایندگی شما نیز همانند ما می توانید به صورت نا محدود اقدام به فروش پنل های مختلف کرده و از بابت فروش پنل ها سود ۱۰۰% داشته باشید و نیز با توجه به نرخ ارسال پایین در پنل نمایندگی می توانید از بابت فروش پیام نیز سود حاصل نمایید.

آیا محدودیت ارسال وجود دارد؟

محدودیت ارسال به هیچ نوعی وجود ندارد.شما بسته به پنلی که خریداری کرده اید می توانید با نرخ مشخص شده اعتبار ارسال خریداری کرده و اقدام به ارسال نمایید

شرایط استفاده از پنل چگونه است ؟

فعلا شرایط خاصی برای استفاده از پنل ها وجود ندارد و تنها نیاز به ارسال تصویر کارت ملی می باشد.شما با کلیک بر روی دکمه ی ثبت نام آنلاین و پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین بلافاصله با دریافت نام کاربری و کلمه عبور بر روی موبایل و صفحه کامپیوتر خود قادر به استفاده از پنل بوده و می توانید در همان لحظه ارسال های خود را شروع کنید.

آیا پس از خرید پنل نیاز به خرید خط هم هست ؟

خیر، فقط کافی است پنل را سفارش دهید و سپس ارسال خود را از داخل پنل انجام  دهید و نیازی به خرید یا تعویض خط ندارید.لازم به ذکر است ارسال ها از خطوط انگلستان بدون بلاک شدن و از طریق خود پیام کوتاه انجام میشود

آیا بانک شماره تلفن بر روی پنل قرار دارد ؟

بله کلیه پنل های پیام کوتاه صد پیام دارای بانک شماره های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کد پستی ، منطقه ای و حتی بانک مشاغل می باشد.

آیا امکان درج و ذخیره شماره تلفن های خاص کاربر وجود دارد ؟

بله ، کاربر می تواند با استفاده از منوی دفترچه تلفن ، شماره  تلفن های خود را بصورت تکی یا گروهی و حتی فایل Excel وارد و در مجموعه هایی که قبلا ایجاد کرده اید ذخیره نموده تا در مواقع مختلف از آنها استفاده نماید.

آیا همه شماره های فعال در کشور قابلیت دریافت پیام دارند ؟

خیر، صد پیام به تمام شماره های انتخابی از سوی کاربر پیام ارسال می کند . پس از اتمام ارسال ها ، تعداد شماره های که در لیست سیاه هستند و برای آنها هیچ پیامی ارسال نشده است محاسبه شده و هزینه آن به پنل کاربر بازگشت داده می شود.

یکی از مزایای موجود در پنل حرفه ای و نمایندگی امکان استفاده از وب سرویس است یعنی چه ؟

با استفاده از وب سرویس می توانید بر روی نرم افزارهای ارائه شده در مجموعه خود همانند اتوماسیون و … امکان ارسال پیام کوتاه را برای کارکنان خود فراهم کنید و دیگر نیازی به ورود جداگانه به پنل ندارید.

آیا در مورد تبلیغات به وسیله صد پیام سوال دیگری دارید ؟

اگر سوالی که در ذهن شماست در لیست پرسش و پاسخ های بالا نیست و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید سوال و یا در خواست شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

تلفن های تماس با  صد دروازه ( بخش صدپیام ) : ۰۹۲۱۳۸۷۳۰۳۸