تماس با صد پیام

    نام شما (الزامی)

    آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    کد زیر را در کادر مربوطه تایپ نمایید
    captcha

    اطلاعات تماس

    ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی صد پیام :

     

    • تلفن واحد فروش :
    • ۰۲۳۳۳۴۴۲۲۹۳
    • موبایل ( ساعات غیر اداری ) : ۰۹۲۱۳۸۷۳۰۳۸
    • شماره سامانه پیامک : ۵۰۰۰۱۳۳۳۲۱۱۴
    • تماس از طریق تلگرام :@sadpayamadmin
    • آدرس : سمنان ، میدان سعدی، چهار راه شهید رجایی ، ساختمان مرآت

    صد پیام ارائه دهنده پنل های حرفه ای تحت وب ارسال پیام کوتاه از طریق اپراتور های ۱۰۰۰،۳۰۰۰و ۵۰۰۰ به تمامی خطوط تلفن همراه ایران به میزان نامحدود.

    درباره ما بیشتر بدانید

     

     

    صد پیام با هدف ارائه خدمات کامپیوتری پردازش داده ، طراحی و توسعه وب ، اطلاع رسانی و انتقال فنآوری نوین ارتباطات دیتا به کشور ، همراه با آموزش کادر جوان خود برای ارتقاء دانش فنی آنان در زمینه علوم جدید ارتباطات و خدمت به عموم مردم ، شرکتها و سازمان ها تـأسیس گردید .

    استفاده از کامپیوتر و اینترنت و راحت تر شدن کارها توسط آن را حق تمام مردم میداند ، و همچنین خلاقیت و نوآوری را سر لوحه تلاشها و فعالیتهای خود قرار داده ومعتفد است روزی خواهد رسید که برای شهروند کارآمد استفاده از کامپیوتر و اینترنت همان قدر ضرورت می یابد که توانایی خواندن و نوشتن اهمیت دارد ، و برآنیم تا با تحقیق و پیاده سازی راه حل های عملی برای استفاده از کامپیوتر و اینترنت در کارهای مختلف بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه نماییم و این مهم تنها با توجه ، همیاری ، نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز میسرخواهد شد .

    صد پیام از هر گونه هزینه زائد اجتناب می نماید ، همچنین عقیده داریم مشتری نباید بهای ضعفهای مدیریتی و یا اشکالات اجرایی کار ما را بپردازد . پس پیش از راه اندازی هر سرویس جدید ، به دقت آن را مورد مطالعه قرارمی دهیم و قابلیت اجرایی آن را بررسی می کنیم . همچنین براین عقیده هستیم که به دست آوردن سود کمتر از یک مشتری در صورتیکه به نحوی انجام گردد که مشتری از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشد ، آن مشتری را به یک قوه تبلیغی خودساخته مبدل کند ، و این افزایش سود ما را به عنوان ارائه دهنده خدمات در برخواهد داشت . این اصول ساده ، در عمل قابل بکارگیری هستند و پایه تمامی فعالیتهای فراداده رایانه را تشکیل میدهند.